Laikas - pinigai

Kliento labui skirtas laikas turi būti apmokėtas. Taškas. Bet tam mažų mažiausiai reikia žinoti, kas, ką ir kiek laiko praleido dirbdamas jam skirtus darbus. Didžiausia problema – darbų ir laiko registracija užima daug laiko. Darbuotojams – tai papildomas ir nuobodus rankinis darbas. Procesas tampa sunkiai valdomas, jam tenka eikvoti vidinius kompanijos resursus. Visa tai – nuolatinės papildomos išlaidos bei neišvengiamos problemos.

 

Nuo pirmųjų darbo minučių kiekvienam darbuotojui TimeWorks leidžia lengvai ir greitai registruoti darbus, jiems skirtą darbo laiką ir kontroliuoti atliekamas užduotis neatsitraukiant nuo jų.

 

Darbų ir jiems skirto laiko žymėjimas tampa automatiniu, kelias sekundes trunkančiu veiksmu. Tokiu būdu visa atliktų darbų ir laiko informacija automatiškai patenka į kliento ataskaitas, sąskaitas-faktūras bei kitus TimeWorks analizės, planavimo, kontrolės įrankius.

 

Planuokite

Amžinas vištos ir kiaušinio uždavinys: klientas nori sužinoti, kada ir už kokius pinigus bus atlikti darbai, o Jums reikia įvertinti būsimas projekto išlaidas, darbuotojų užimtumą, galimas rizikas dar net nepradėjus vykdyti projekto. Taip, dažniausiai mes, pasikliaudami savo patirtimi, spėjame ir… kartais beveik pataikome.

 

Dauguma projektų yra panašūs - didžioji dalis procesų kartojasi. TimeWorks gali lengvai suskaičiuoti, kiek laiko reikės atlikti “standartinį” projektą. Tačiau taip pat kiekvienas projektas yra kažkuo unikalus, todėl ir čia TimeWorks padeda įvertinti kiekvieną projektą atskirai: pasverti riziką, išorinius faktorius ir atrinkti tik tas užduotis, kurias būtina atlikti. Tuomet planavimo įrankių pagalba tas užduotis galima lengvai paskirstyti darbuotojams atsižvelgiant į jų užimtumą ir kiekvienos užduoties atlikimo terminą.

 

Kontroliuokite

Pamiršti – žmogiška… Tačiau dėl to kenčia kompanijos prestižas, santykiai su klientais ir prarandami pinigai.

 

TimeWorks struktūriniai sprendimai leidžia lengviau kontroliuoti darbų paskirstymą, jų eigą, atlikimo terminus. Darbuotojas nėra apkraunamas nereikalingais duomenimis - jis gauna tik tą informaciją, kuri susijusi su juo bei jo atliekamais darbais. Visi konkrečiai užduočiai atlikti reikalingi duomenys visuomet po ranka: failai, pastabos, nuorodos ir kita. Vadovai taip pat gali greitai ir patogiai analizuoti darbuotojų užimtumą, jų efektyvumą bei aptikti ir išvengti gresiančių problemų.

 

Išsiskirkite

Vienas iš konkuravimo rinkoje ginklų – išskirtinumas. Kompanijos puoselėja savo įvaizdį, joms rūpi, kokie ir kaip atrodantys duomenys iškeliauja jų klientams.

 

TimeWorks padės ne tik išlaikyti jau sukauptą dokumentų formų rinkinį, bet ir praplės jį, patobulins bei automatizuos. Kiekvienam klientui TimeWorks automatiškai paruoš ir išsiųs tik tuos duomenis, kuriuos klientas turi matyti, ir tik tokia forma, kokia yra priimtina Jums ir Jūsų kompanijai.

 

 

Plėskitės

Ne vienerius metus sėkmingai gyvuojančios kompanijos turi savo įpročius, veikiančias sistemas ir norą jas išlaikyti. Be to, kai kuriems procesams palengvinti reikalingi nauji specifiniai sprendimai.

 

TimeWorks – tai atvira, nuolat vystoma ir tobulinama sistema. Atvirumas leidžia lengvai integruotis į jau esamą kompanijos informacinę ekosistemą, tarpusavyje keistis duomenimis. Tuo pačiu TimeWorks sistema lengvai plečiama ir papildoma naujais kylantiems uždaviniams spręsti skirtais įrankiais.

 

 

Aprašymas

pdfTimeWorks naudoja teisininkai, auditoriai, buhalteriai, finansininkai ir visi tie, kurie vertina savo laiką.

Atsisiųsti aprašymą

Naujausia versija

tw TimeWorks Update 1.2.3.7

Kontaktai

kontaktaiUAB "Studio4"
Švitrigailos g. 11a-402, Vilnius
Tel. +370 5 2405518
Mob. +370 656 54911
info@timeworks.lt

(rekvizitai)